Cumpărarea produselor O Perlă se poate face prin comandă online, telefonic sau prin e-mail.

Cum plătesc?

Plata comenzii se poate face ramburs, direct în contul furnizat de pe site sau cu cardul de debit (Mastercard, Visa).

Cum comand online?

Puteți alege produsul preferat din categoriile Bijuteriile mele sau Accesorii. De asemenea, puteți să-mi scrieți în detaliu despre bijuteria la care visați demult și eu o pot crea pentru dumneavoastră. O dată ales produsul, îl puteți pune în coș cu ajutorul butonului Adaugă în coș. După ce ați adăugat toate produsele dorite în coșul virtual, apăsați butonul Finalizează comanda.

În pagina de comandă va trebui să completați urmatoarele informații:

– Datele: informații necesare trimiterii coletului către dumneavoastră.

– Metoda de plată: alegeți modalitatea prin care veți achita comanda.

Comanda dumneavoastră este finalizată cu succes atunci când se afișează mesajul Comanda a fost trimisă cu succes și apare un număr pentru respectiva comandă. De asemenea, veți primi pe email un mesaj cu informațiile comenzii dumneavoastră și cu numărul alocat respectivei comenzi.

Cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei introduse inițial la crearea contului, puteti să vă autentificați pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, pentru a modifica / șterge profilul dumneavoastră sau pentru a face comenzi ulterioare fără a reintroduce datele de contact.

Cum comand telefonic?

Pentru a înregistra o comandă telefonică, vă rugăm să sunați/lăsați un mesaj pe whatssup la numărul de telefon 0721228833 conform programului:

Luni – Vineri: 09:00 – 19:00

Termen de livrare

  • 2-3 zile lucratoare pentru produsele standard
  • 7-10 zile lucratoare pentru produsele (comenzile) personalizate din pagina Creatia Mea

Livrarea

Produsele din comenzile efectuate pe site-ul operla.ro vor fi livrate prin:

  • curier rapid (Cargus), costul transportului standard fiind de 18 lei
  • ridicare personala, gratuit, din municipiul Sibiu.

Puteți anula o comandă sau livrare direct din contul de client, la secțiunea Comenzile mele.

În cazul în care comanda nu mai poate fi anulată din cont, colegii mei vor face tot posibilul să vă modifice sau anuleze comanda telefonic.