Cum returnez un produs?
În conformitate cu OUG 34/2014, produsele nepersonalizate (realizate la comandă) se pot returna în ambalajul original (nedeteriorat), împreună cu toate documentele însoțitoare și în aceeași stare în care au fost recepționate, alături de toate produsele primite în comandă, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, prin curierat rapid, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Este necesară doar o notificare prealabilă la adresa de e-mail [email protected] din care să reiasă intenția dumneavoastră neechivocă de a vă retrage din contractul la distanță încheiat cu O PERLA S.R.L.
Clientul se obligă să notifice intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin e-mail în termen de maximum 14 de zile calendaristice de la primirea produselor, conform legislației în vigoare, în caz contrar O PERLA S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza returul.
NOTĂ:
- Din motive de igienă, returul cerceilor îl puteți face în ziua în care ați primit coletul sau în maximum 24 de ore de la recepționarea acestuia. Ulterior acestei date, ne rezervăm dreptul să nu acceptăm returul produselor din categoria Cercei.
- Produsele făcute la comandă nu se pot returna fiind produse personalizate.
Pentru retur este necesar să furnizați următoarele informații:
- data expedierii coletului
- numărul comenzii
- suma returnată
- adresa de unde curierul urmează să preia coletul de retur
- modalitatea de plată dorită (datele contului bancar)
Livrarea altor produse decât cele solicitate / comandate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea produsului pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru alt produs sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, se va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, se va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului care este înlocuit. Costurile de transport pentru produsul înlocuitor, vor fi suportate de către client.
Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:
- instrucțiunile de întreținere specifice produsului nu au fost respectate în totalitate;
- etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
- produsul este rupt, deteriorat, sau prezintă urme de uzură;
- produsul nu este însoțit de factura fiscală eliberată odată cu achiziționarea acestuia;
- produsul este un consumabil, care a fost întrebuințat deja (mănuși);
- produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătații sau din motive de igienă.
O PERLA S.RL. vă rambursează suma în maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care ne-ați informat asupra deciziei de returnare a produsului. Suma vă fi returnată după cum urmează:
- a) pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata*;
- b) pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.
* Viramentele vor fi realizate în lei, în conturi bancare deschise pe teritoriul României.
O PERLA S.R.L. va putea amână rambursarea sumei până la primirea produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate. Vânzătorul vă returna doar contravaloarea produselor, fără costurile de transport.
Renunțarea la cumpărare
Cumpărătorul are obligația să notifice O PERLA S.R.L. cu privire la intenția sa de a returna produsele la adresa de e-mail [email protected], fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. În caz contrar, O PERLA S.RL. își rezervă dreptul de a refuza coletul.
În momentul primirii informațiilor referitoare la intenția de returnare a produselor din partea clientului, O PERLA S.R.L. efectuează o solicitare către firma de curierat, pentru deplasarea unui curier la adresa indicată de client și pentru ridicarea coletului care trebuie returnat. O PERLA S.R.L. nu suportă costurile de transport pentru retururi. Costurile de transport ale coletului/elor returnate sunt suportate de către client.
În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, acesta va primi diferența, conform modalităților de returnare menționate în OUG34/2014. O PERLA S.R.L. va expedia produsul solicitat la schimb numai după ce clientul a returnat produsul cumpărat inițial, dacă acesta indeplinește condițiile de returnare conform OUG34/2014. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 14 de zile.
Aceste dispoziții se aplică conform OUG34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest shop online folosind tehnicile de comunicare la distanță.
Adresa de livrare retururi OPERLA.RO:
O OPERLA S.R.L.
Jud. Sibiu, Municipiul Sibiu, Calea CISNĂDIEI, Nr. 5, Scara A, Etaj PARTER, Ap. 3
Tel: 0733047881
e-mail: [email protected]